Kim Jensen er indehaver af Finanzia, som har kontorer i både Tune og København.
Med mere end 20 års erfaring inden for bogholderi, økonomistyring og ledelse hjælper Kim virksomhedsejere med at få styr på økonomien og frigøre tid til at fokusere på udviklingen af deres forretning.
” Jeg brænder for at gøre økonomistyring nemmere for virksomhedsejere. Hos Finanzia arbejder vi digitalt og proaktivt, så vores kunder kan bruge tiden på at udvikle deres forretning – med tillid, hurtig kommunikation og relevant sparring i hverdagen.”
Kim har selv haft hånden på kogepladen i lederroller og ved derfor, hvilke krav og udfordringer du som virksomhedsejer står overfor i hverdagen. Denne praktiske indsigt gør sparringen med Kim relevant, nærværende og resultatorienteret.
Kim holder sig løbende opdateret på udviklingen inden for bogføring og digitale regnskabsløsninger ved deltagelse i relevante kurser og efteruddannelse, så du som kunde altid får rådgivning og ydelser, der bygger på den nyeste viden.
Fordi det skal være sjovt at drive virksomhed.
Finanzia hjælper virksomheder med:
Vi arbejder målrettet for, at du kan bruge mindre tid på administration og mere tid på at vækste din virksomhed.
Book en gratis og uforpligtende samtale – vi tager os tid til at forstå din situation og finder hurtigt en løsning, der passer til dig.
Finanzia hjælper små og mellemstore virksomheder med at drive og udvikle et digitalt og effektivt bogholderi.
Som kunde hos os vil du opleve, at regnskab bliver nemt.
Vi har styr på din virksomheds økonomi og rådgiver proaktivt – for vi mener, at når du er kunde hos os, har vi også et medansvar for din virksomheds succes.
For at give dig de bedste oplevelser bruger vi teknologier som cookies til at gemme og/eller få adgang til enhedsoplysninger. Hvis du giver dit samtykke til disse teknologier, kan vi behandle data som f.eks. browsingadfærd eller unikke ID'er på dette websted. Hvis du ikke giver dit samtykke eller trækker dit samtykke tilbage, kan det have en negativ indvirkning på visse funktioner og egenskaber.