Kontakt os i dag på: 29 71 17 10 eller kj@finanzia.dk

Anbefalinger

Læs hvordan andre oplever at være kunde hos Finanzia.

Jeg kendte Marianne og Kim fra Finanzia ApS fra et job, jeg havde engageret dem til i en anden virksomhed. Derfor var det ikke vanskeligt for mig at engagere dem igen, da jeg stod og manglende ressourcer i vores bogholderi.

Finanzia ApS står for bogholderi, afstemninger, betalinger, løn og udarbejdelse af revisormateriale til årsregnskabet.

Det er primært Marianne der hjælper os. Marianne er dygtig og rigtig hurtig til at sætte sig ind i vores procedurer, og måder at gøre tingene på. Det er derfor nemt at starte et samarbejde op, og der er hurtigt styr på bogholderiet – også selvom Faurschou ApS som international kunstinstitution, ikke er et bogholderi, som man ser flest. Finanzia udviser altid stor fleksibilitet, både i for hold til de opgaver der skal løses – og de tidspunkter de skal løses på.

Udover den faglige dygtighed, er Finanzia også meget nemme at kommunikere med, og de er meget responsive i deres kommunikation. Vi får derfor hurtigt svar på vores spørgsmål og henvendelser.

Jeg giver Finanzia mine varmeste anbefalinger.

Faurschou Foundation

Faurschou Foundation
Christina Larsen
CFO

Vi startede vores samarbejde med Finanzia op i februar 2018, hvor Núnoo havde brug for en dygtig bogholder pga. vores kraftige vækst.

Vi lagde vores bogholderi om til e-conomic, og vi indførte digitale løsninger for bilag og kreditkort. Finanzia har desuden stået for korrespondance med kunder i forbindelse med kontoudtog, fakturaer og ikke mindst rykkerprocedure.

Vi har sparet masser af tid, som vi tidligere brugte på kundehenvendelser, og vi har sparet tid på bilagshåndteringen. Den effektive inddrivelse af vores tilgodehavender, har bidraget positivt til vores likviditet.

Finanzia har også hjulpet os med budgetter og rapportering, og Finanzia’s brede regnskabsmæssige kompetencer, har været en stor hjælp i Núnoo’s vækst-eventyr.

Jeg giver Finanzia min bedste anbefalinger.

Nunoo

Núnoo ApS
Rasmus Silfen-Jensen
Managing Director

Da acti Chem A/S i 2017 stod overfor en international eksponering, krævede dette en opgradering af vores økonomirapportering. Dattervirksomheder i Tyskland og England skulle konsolideres ind i den månedlige rapportering og budgetter mv.

Vi opgraderede derfor vores økonomifunktion med en interim CFO fra Finanzia. Kim har hjulpet os med omstillingen, udarbejdet rapporteringsprocedure, været tovholder på budgetter, samt sikret at bogholderiet kunne afleveres sikkert til vores revisor, og minimeret omkostningerne til dem.

Finanzia er nemme at samarbejde med, overholder de indgåede aftaler, og er dygtige og professionelle i deres løsning af opgaverne.

Jeg giver derfor Finanzia mine bedste anbefalinger.

Acti-Chem

acti Chem A/S
Marianne Meyer Clausen
Ejer, administrationschef

Vi benytter Finanzia som interim CFO én gang om ugen, til alle forefaldne CFO-opgaver.

Vi har opnået en langt bedre struktur, overblik og sikkerhed i vores månedlige rapportering. Dette betyder vi hele tiden har fingeren på pulsen, og hurtigt kan ændre kurs, hvor dette er nødvendigt.

Kim er meget servicemindet, og reagerer umiddelbart på spørgsmål eller opgaver der skal løses.  Tingene er altid i orden, hvilket giver en meget stor tryghed.

Nygart Privathospital

Nygart Privathospital & Plastikkirurgi
Jesper Nygart
Speciallæge

Kim er altid klar med hjælp når jeg ringer og skriver med diverse spørgsmål. Kim er yders kompetent og gør mit “regnskabsliv” lettere.

Jeg kan kun give mine varmeste anbefalinger.

Vivid Music Productions

Vivid Music Productions
Jesper Vestergaard

Vi havde i længere tid talt om at finde en revisor, vi havde kemi med, og vi kunne stole på. Det fandt vi hos Kim Jensen i firmaet Finanzia ApS. Kim er behagelig og altid velforberedt til vores møder, og sætter sig ordentlig ind i vores firmas forretningsgange.

Kim har været med til at vælge vores nuværende økonomisystem, som er let at bruge for os som ikke er økonomiuddannede. Hvis vi er i tvivl om bogføringen, og ringer til Kim, får vi altid et kvalificeret svar, er vi uheldige ikke lige at fange Kim, vender Kim altid tilbage efter kort tid.

Vi har igennem de sidste 4 år brugt Kim Jensen Finanzia ApS, til at udarbejde vores årsregnskab, og igennem alle år har vi været yders tilfredse.

Vi kan varmt anbefale, at bruge Kim Jensen fra Finanzia ApS.

ErgonomiHuset

ErgonomiHuset
Peter Høgsbo
Ejer

Kabelplus er Danmarks nye TV og Bredbåndsselskab til antenneforeninger. Finanzia har være med fra selskabets etablering, og stået for opsætning af selskabets e-conomic bogføringssystem med Panther, vores eksterne administrationssystem til antenneforeninger.

Dette fungerer upåklageligt, og nu kører vi selv den løbende bogføring, med en kvartalsvis overvågning/kontrol og momsindberetning fra Finanzia. Finanzia udarbejder også vores årsregnskab og diverse indberetninger til SKAT og Erhversstyrelsen.

Kvaliteten og serviceniveauet er altid højt – skal der f.eks. udarbejdes et budget om aftenen eller weekenden bliver det gjort. Den høje service adskiller Finanzia fra de andre revisorer. Vi er meget tilfredse med samarbejdet.

Kabelplus

Kabelplus.dk
Kenneth Christensen
Ejer

Kim Jensen fra Finanzia har været og er stadig en rigtig god hjælp i forbindelse med bogføring, regnskab og skat.

Det betyder meget, at jeg har fået hurtigt svar på mine spørgsmål, så jeg kunne komme videre. Jeg har fuld tillid til, at han klarer alt omkring regnskabet, så jeg kan koncentrere mig om at drive en forretning, og være der for mine kunder. Ligesom jeg også føler, at han er der for mig som kunde. Samarbejdet med Kim er nemt og enkelt – og uden bekymringer.

Jeg giver derfor Finanzia mine bedste anbefalinger.

Boligrådgiver.dk

Boligraadgiver.dk
Gitte Hansen
Partner og boligrådgiver
Ejendomsmægler

Jeg vil gerne benytte lejligheden til at takke dig mange gange for din store indsats.

Det var bestemt ikke nemt for dig at overtage uden nogen overdragelse, men både jeg og netværket syntes du har gjort en kæmpe indsats og ikke mindst holdt overblikket, mens jeg har kæmpet med mange andre sager. Det er jeg dig meget taknemmelig for.

Tak for sparring, højt humør og din vilje til at få enderne til at nå sammen trods mange stramme deadlines. Jeg kan varmt anbefale dig videre!

Vi tales ved. Og go’ vind fremover med din virksomhed – jeg er sikker på at du med dine kompetencer og gode personlige egenskaber – får en fantastisk forretning.

Jeg har i hvert fald nydt at du har været ‘æsel’ siden juni.

BBDO Danmark

BBDO Danmark
Pernille Wendel Mehl
CEO, managing director

I forbindelse med en fratrædelse, fik vi pludselig brug for midlertidig ekstern hjælp til økonomifunktionen. Jeg kontaktede derfor Kim Jensen fra Finanzia for at høre, om han havde mulighed for at hjælpe os, og det havde han heldigvis.

Kim har været hos os i en periode på 10 måneder, hvor han har varetaget store som små opgaver i Økonomiafdelingen. Det har været opgaver spændende fra almindelige lønkørsler og -behandlinger til udarbejdelse af revisionsmateriale, materiale til årsrapport og SKAT, samt større og mindre ad hoc opgaver.

Kim har et meget behageligt og vindende væsen, og han er svær at stresse. Han går altid til opgaverne med stor seriøsitet, ligesom han altid afleverer materiale af høj kvalitet og inden for den aftalte deadline.

Jeg kan kun på det varmeste anbefale Kim og Finanzia.

Nordisk Copyright Bureau

NCB – Nordisk Copyright Bureau
Berit Hansen
Finance Executive

Jeg har siden februar, 2016 arbejdet sammen med Kim Jensen / Finanzia ApS, hvor Kim Jensen har haft ansvaret for bogholderiet af et af ecoXpac A/S’s datterselskaber.

Dette samarbejde har forløbet rigtigt godt. Kim Jensen er omhyggelig, særdeles kompetent og leverer altid et rigtigt god stykke arbejde inden for bogholderi og lønbehandling, og jeg vil gerne anbefale at indlede et samarbejde med Kim Jensen / Finanzia ApS.

EcoXpac

ecoXpac A/S
Jesper Mahler Clemmensen
Chief Financial Officer

Kim Jensen, Finanzia ApS, har håndteret vores lønregistrering og udbetaling gennem en årrække. Ved at lade Finanzia ApS varetage opgaven, har vi opnået en række fordele: vi har kunne fokusere vores kræfter på andre opgaver og samtidig haft fuldstændig sikkerhed for stabil og professionel udførelse af opgaver relateret til lønregistrering og udbetaling. Den månedlige lønudbetaling er altid sket til tiden og uden fejl, ligesom den bagvedliggende dokumentation til eget brug, samt til revisor, har været i orden.

Vi er meget glade for samarbejdet, og kan helt sikkert anbefale Kim.

Network of music partners

Network of Music Partners A/S
Anders Poulsen
CFO

I en digital verden, hvor nærvær og “personlig betjening” bliver mere og mere fjernt, er det så utrolig rart at der findes mennesker som Kim Jensen, der insisterer på at bevare det menneskelige aspekt i sine kunderelationer. Selvom jeg med garanti er en lille fisk i hans sø, så formår han alligevel at håndtere min virksomhed med en stor grad af professionalisme og oprigtig interesse.

Om han læser op på min virksomhed inden hver samtale ved jeg ikke, men det føles ofte som om han har mere indsigt i min virksomhed end jeg selv har. Han er super god til at komme med spontane input, konstruktiv kritik og venlige påmindelser om deadlines – også selvom han nogle gange skal rykke mig 3 gange.

Jeg har brugt Kim siden 2014, hvor han,  - udover at udarbejde budgetter, afstemme regnskab og afregne moms – også har fungeret som en værdifuld sparringspartner på diverse problemstillinger. At have Kim i mit ringhjørne gør mig tryg, og jeg vil til enhver tid give ham min bedste anbefaling.

Influence

INFLUENCE™
Jesper Sylvester
Selvstændig og indehaver

Bruger du, ligesom mange andre, unødvendigt med tid og penge på dine regnskabsopgaver?

Hvad hvis du kunne undgå unødig tids- og pengeforbrug?

Bestil en gratis og uforpligtende gennemgang af dit bogholderi, så får du konkrete råd til, hvordan du kan effektivisere netop dit bogholderi, så du sparer både tid og penge.

Det er 100% uforpligtende